דירוג גבוה במנועי חיפוש יכול להגדיל משמעותית את תנועת הגולשים באתר שלכם. וככל שיותר גולשים נחשפים לאתר שלכם, כך גם עולה פוטנציאל הרווח מהאתר. כשתשעים אחוז מכלל הגולשים מוצאים אתרים באמצעות מנועי חיפוש, אין ספק שדירוג גבוה הוא קריטי עבור ההצלחה של האתר.
כדי להשפיע על מידת הדירוג של האתר במנועי חיפוש, חשוב מאוד לתכנן את אתר האינטרנט שלכם באופן כזה שיעמוד בתנאים ובדרישות של מנועי החיפוש השונים, ובראשם- גוגל. במקביל לבונה אתרים מיומן, חשוב מאוד לשלב כבר בתחילת התהליך מקדם אתרים מקצועי, אשר יכוון את תהליך בניית האתר באופן כזה שעבודת קידום האתר לאחר מכן תהייה קלה, יעילה, וכמובן אפקטיבית. במקרים רבים בונה אתרים משמש גם כמקדם אתרים, אולם חשוב לבדוק האם בניית האתר שלכם כוללת גם עבודת קידום מקצועית, ובמידה וכן לאורך כמה זמן.
אם כן, קידום אתרים מאפשר להגיע לדירוג גבוה במנועי חיפוש, כאשר עבודת הקידום נעשית בצורה נכונה ולאורך זמן. דירוג גבוה במנועי חיפוש עלול לקחת מספר חודשים, לעיתים עד שנה, עד שפעולת הקידום מתחילה לשאת פרי.
אם כן, כדי להגיע לדירוג גבוה במנועי חיפוש צריך לעשות אופטימיזציה. אופטימיזציה למנועי החיפוש מאפשרת להגדיל בצורה משמעותית את הסיכוי להופיע בעמודים הראשונים של מנועי החיפוש הגדולים. עולם האינטרנט הוא עולם של מידע, כלומר של תוכן. ככל שהתוכן מעניין יותר, מקורי ומהימן, כך הוא מגדיל את הסיכוי של האתר להופיע במנועי חיפוש. זאת בדיוק מהטרה של אופטימיזציה- העשרת התוכן הקיים באתר באופן כזה שיענה על דרישות מנועי החיפוש וכמובן של הגולשים. אתרים בעלי שנים שלושה דפים עלולים למצוא את עצמם בבעיה של מחסור בתוכן רלוונטי. ככל שהאתר עשיר יותר, כולל מילות מפתח במידה נכונה ומכיל עמודים מגוונים יותר, הוא מגדיל את הסיכוי שלו להגיע לעשרת התוצאות הראשונות במנועי החיפוש.
מנועי החיפוש סורקים את הרשת אחר אתרי האינטרנט המתאימים ביותר למילות החיפוש השונות. מול מיליונים של אתרי אינטרנט שונים ברחבי העולם, אתר שאינו עומד בסטנדרים של מנועי החיפוש לא יצליח להגיע לדירוג גבוה. זו הסיבה שיותר ויותר בעלי אתרים נעזרים במקדמי אתרים, על מנת לבצע אופטימיזציה של האתר. האופטימיזציה מתייחסת הן לתוכן עצמו, אולם גם למבנה הטכני של האתר, מספר הקישורים המובילים לאתר וממנו לאתרים אחרים ועוד.
בסופו של דבר. אתר האינטרנט שלכם אינו רק כרטיס ביקור וירטואלי. אתר אינטרנט משמש היום ככלי שיווקי מרכזי, שמטרתו לגייס לקוחות חדשים כמו גם לשמר לקוחות קיימים, באמצעות מערך שירות לקוחות לדוגמא, או עדכון על מוצרים חדשים. השקעה בקידום אתר האינטרנט הינה השקעה משתלמת, אשר מובילה להצלחה. |