השקעתם מאמץ רב וכסף רב בבניית אתר האינטרנט שלכם, דאגתם לכך שהאתר שבניתם יהיה קל להפעלה, קניתם כתובת דומיין פשוטה וקליטה, העליתם תמונות לאתר ועצבתם אותו בצורה אשר בהחלט מושכת את העין אך אתם מגלים כי מעט מאוד גולשי אינטרנט נכנסים אל האתר שלכם. מה עושים במקרה זה? כיום כאשר כל כך הרבה בעלי עסקים וחברות שונים מתחרים זה בזה דרך רשת האינטרנט אין זה מספיק לבנות אתר ולעצב אתר. הפעולה הבאה שעליכם לעשות היא קידום אורגני. מה זה אומר? כאשר אנחנו מקלידים מילות קוד מסויימות במנועי חיפוש מופיעה לפנינו רשימה ארוכה מאוד של אתרי אינטרנט.
כאשר מבצעים פעולות שונות של קידום אורגני למעשה דואגים שהאתר שלכם יהיה ברשימה גבוהה ככל האפשר של מנועי החיפוש המובילים. חשוב כל הזמן להשקיע בתחום וכל הזמן לבצע קידום אורגני כי אם לא תהיו "עם יד על הדופק" בעלי אתרים שונים ינסו לעקוף אתכם למקום גבוה יותר ברשימה ואף יצליחו בכך.
מרבית האנשים נכנסים רק אל אתרי האינטרנט בדף התוצאות הראשון המופיע במנועי החיפוש. לעתים נדירות חלקם עוברים גם לדפי התוצאות השניים והשלישיים. לכן, גולשי אינטרנט ככל הנראה לעולם לא יגיעו לאתר אשר לא עבר תהליך של קידום אורגני ולא נמצא במקום גבוה ברשימה של מנועי החיפוש השונים.
אחרי שהבנו את הצורך בקידום אורגני, נבין כעת איך מתבצע התהליך.
תהליך קידום אורגני הינו תהליך של השקעת זמן או השקעת כסף. זו תהליך האורך תקופה ממושכת, שבו הצורך להוכיח למנוע חיפוש גוגל בפרט כי אתרך ראוי להופיע בעמוד ראשון – העמוד הנשגב, ולאחר הגעת האתר לעמוד זה, ממשיכים את התהליך במטרה לקדם את האתר במיקום אתרך בעמוד זה ושמירה על התוצאות שהושגו עד כה.
תוכל לפנות אלינו לייעוץ חינם לגבי תהליך הקידום, נציג החברה יבחן איתך לפי צרכייך, לפי תחומך ולפי תקציבך כיצד לבצע את תהליך הקידום האורגני. חשיבות בחינת התחום, תציג בפנייך מדד יותר נכון לבחינה אם להשקיע זמן ולבצע את הקידום לבד או לחילופין להשקיע כסף ולתת לנו לבצע זאת עבורך בזמן שאתה עסוק בטיפול בלקוחות חדשים, בפעילות שוטפת של החברה ועוד. |