תהליך קידום העסק באינטרנט מסתכם ב- קידום אתרים. קידום אתרים מטרתו לקדם את האתר לתוצאות המובילות במנועי החיפוש. כולנו היום מחפשים ברשת, ורצון הגולש לקבל מידע מהר, מביא לכך שמי שמופיע בתוצאות מתקדמות, מקבל יותר פניות. הגעה לתוצאות מקדמות מתבצעת באמצעות שתי אופציות עיקריות: קידום אורגני - קידום אתרים באופן זה מתבצע לפי כמה פרמטרים. מטרת מנוע החיפוש גוגל לאתר מידע ברשת ולהציגו לפי סדר רלוונטיות. הרלוונטיות נמדדת לפי מילות המפתח, מילות החיפוש שהוגדרו לאותו אתר. פמרטר נוסף הינו המלל, התוכן שמאמת את מילות המפתח שנבחרו וחשיפה, קישורים חיצוניים אשר מסייעים בידי גוגל להגיע לאתרכם. קידום אורגני נחשב לטופ שבתהליך קידום אתרים. ישנם רק 10 תוצאות בעמוד ראשון בגוגל והמון מתחרים שמנסים להגיע לשם. חברתנו כיום עם 100 אחוזי הצלחה, כל לקוח שרכש חבילה זו נמצא בעמוד ראשון בגוגל בתוצאות מובילות. הניסיון, המקצועיות והאמינות הם שמובילים אותנו בטיפול בכלל לקוחותינו. תהליך קידום בגוגל, תהליך קידום אורגני, הינו תהליך שתוצאותיו נראות לטווח הרחוק, חשוב לבחור בחברה אמינה לביצוע תהליך זה ולא לחברה שמתחייבת לתוצאות בזק. חשוב להבהיר, אין התחייבות על קידום אורגני. אין התחייבות על תוצאות או מיקומים. קידום אורגני הוא השם הכולל למספר פעולות שמבצעים מתוך האתר ומחוצה לו. פעולות אלו יובילו למגמת עלייה בדירוג האתר בגוגל, ועבודה נכונה תוביל לעלייה לעמוד ראשון ולאחר מכן לדירוג גבוה בעמוד זה. מידע נוסף על התחום תוכלו לקרוא בדף - קידום אורגני .
אופציה שניה לקידום אתרים הינה הקישור הממומן. Google Adwords הדרך שלך להופיע במידיית בעמוד ראשון בגוגל. הקישור ממומן הינו כלי שיווקי של גוגל. באמצעות פתיחת חשבון בגוגל, תוכלו ליצור קמפיין שיווקי ולהופיע בתוך דקות בעמוד הראשון בגוגל. זהו הפתרון המיידי לקבלת פניות מהאינטרנט. מידע נוסף על התחום תוכלו לקרוא בדף - קישור ממומן .
האם אתרך צריך קידום אתרים? בוא נבדוק.
יש לך אתר אינטרנט ולא מוצאים אותו בגוגל? בניית אתר אינטרנט הוא צורך שלא מפספס שום עסק. כל עסק בין אם חדש או ותיק נדרש היום באתר אינטרנט, בכרטיס ביקור וירטואלי. אתר זה אמור לשמש ככלי שיווקי ללקוחות פוטנציאליים המחפשים ברשת. אם יש לך אתר, צריכים להיות גם לקוחות חדשים שהגיעו מהרשת. במצב הזה, הפתרון פשוט - קידום בגוגל. קידום אתרים בגוגל יאפשר ללקוחות חדשים המגששים ברשת למצוא אותך, יותר פניות בסה"כ שווה לך יותר לקוחות.
לא מגיעים אלייך לקוחות מהאינטרנט? אזי הנך חייב קידום אתרים. זה הפרסום של העסק ברשת. רוב האוכלוסיה עובדת היום בסביבת מחשב, עובדה זו מעלה את השימוש במנועי החיפוש ברשת ובגוגל בפרט. בכדי שימצאו את אתרך ברשת, בכדי שיראו אותך בגוגל בעמוד ראשון, אתה צריך קידום אתרים. כלי סטטיסטיקה שונים מאפשרים לבדוק כמה חיפושים יש לכל מילת מפתח ברשת, אם תדע שמחפשים את תחומך מעל - 5,000 איש בחודש, תרצה להיות בעמוד ראשון, נכון?
משקיע על קישור ממומן ועדיין לא רואה תוצאות? בתחום תחרותי עלות מבקר באתר יקרה, במקרה והתקציב הינו מוגבל לעיתים מומלץ לשקול לבצע קידום אתרים (הנך מוזמן לפנות אלינו לקבלת ייעוץ בחינם). קידום אתרים מטרתו להשיג תוצאות בעמוד ראשון בגוגל. מהרגע שהאתר הגיע לעמוד ראשון, תמיד רואים אותך בלי רוטציה וה"ביקורים" של לקוחות מזדמנים באתר, לא כרוכים בתשלום נוסף. קידום אתרים זוהי השקעה לטווח הארוך, השקעה שמחזירה את עצמה בסוף.
השקעת אלפי שקלים בפרסום העסק ולא קיבלת תועלת? עם כל הכבוד לאפיקי הפרסום השונים (פליירים, פרסום בעיתון ועוד), הפרסום נכון ברשת יכול להעניק יותר. הפרסום הינו ממוקד יותר ופונה ישירות לקהל היעד שלך. מי שיחפש את תחומך ברשת, יכול להגיע אלייך. עדיף שיראו אותך 100 אנשים שצריכים אותך, מאשר 1000 שלא זקוקים לשירותייך. קידום אתרים זו הדרך לפרסום נכון ברשת. להיות במקום שמחפשים אותך.
תשובה אחת של "כן" מספיקה בכדי להתחיל, זה הזמן להתייעץ איתנו.
יועץ קידום אתרים מקצועי יוכל לבחון איתכם איזה סוג של קידום אתרים מתאים לעסקכם. האבחון בראש ובראשונה יתבסס על תקציב כמו בכל פרסום שמבצעים. תפקידו העיקרי של יועץ הקידום הינו בחינת מילות המפתח הרלוונטיות לעסק, בחירת מילות מפתח שיפנו אליכם את הלקוחות המבוקשים. תהליך קידום אתרים מתחיל ב.. הגדרת מילות מפתח, התאמת מילות החיפוש. לכל עסק תהייה מילת מפתח עיקרית שמתוכה נקבל וריאציות שונות. הצורך בבחירת כמה מילות מפתח לקידום נובעת בעיקר מהבחינה השיווקית, קהל היעד שלנו מחולק לכמה סוגי אנשים, כל אחד יגדיר בדרך אחרת את הצורך שלו. בכדי לא לפספס שום לקוח פונטציאלי נצטרך לבחור כמה שיותר מילות מפתח המתקשרות לעסק. לצורך הגדרת מילות המפתח, תחילה נבחן איתכם מהו המוצר או השירות שמייצר עבורכם את ההכנסות הגבוהות ביותר. לאחר הגדרת כל המילות מפתח האפשריות נבחן מול מנוע החיפוש גוגל ומול כלים של חברתנו את כמות החיפושים הממוצעת לכל מילה וכך נקבל את האפקטיביות שלה. הגדרת מילות מפתח נכונות יגדילו את הסיכויים שיפנו אלייך לקוחות רלוונטים. פנייה רלוונטית הינה לרוב כ- 50% עסקה, היות ומרגע שהלקוח מגיע אליכם, את המוצר שלכם הנכם יודעים לשווק בצורה הטובה ביותר. קידום אתרים נכון, מתחיל בבחירת מילות מפתח נכונות לעסק. שלב נוסף בתהליך הקידום הינו הפצת כתובת האתר במנועי החיפוש השונים. מטרת הפצת האתר הינה ליצור כמה שיותר אתרים/אינדקסים ה"ממליצים" עליכם לגוגל. גוגל הינו מנוע חיפוש, במטרה לאתר מידע עדכני ורלוונטי הוא מחפש ברשת. ככל שניצור קישורים לאתר, זה יגרום לגוגל להבין כי הנכם ראויים להתקדם בדרוג. הרי גוגל הינו מנוע חיפוש, מחפש ברשת אחר מידע רלוונטי. אנחנו רוצים לגרום לגוגל להתקל כמה שיותר פעמים באתרנו, והדרך לעשות זאת, הינה להפיץ את האתר ולגרום לגוגל להגיע מכמה שיותר אתרים אלייך.
תחשבו על כל פרסום שאתם עושים, אם אתם מפרסמים במקום אחד לעומת פרסום בכמה מקומות במקביל. היחס המרה יותר גבוה למי שמפרסם בכמה מקומות במקביל.
והכי חשוב שנזכור את התוכן האיכותי של האתר, תוכן איכותי באתר. אחד התנאים הבסיסיים לקידום אתרים מוצלח הוא תוכן איכותי, רק תוכן איכותי יבטיח שהאתר יעלה במנועי החיפוש לזמן ארוך. מה שכן, חשוב לזכור שאנחנו רוצים שהאתר יציג רלוונטיות. אתר עם תוכן איכותי ישאיר את הגולש באתר ויעניק לנו 2 ציפורים במכה: גם סיכוי גבוה יותר שהגולש יפנה, כי הוא מבין שהוא הגיע לאתר הנכון וגם גוגל יסמן מעיין V על האתר שלנו, האתר רלוונטי עובדה חיה לכך הינה הזמן שגולשים נשארים באתר. מהו תוכן איכותי?
לתוכן איכותי באתר ארבעה קריטריונים: חינם, שימושי, אינפורמטיבי ובונה אמון. לכל אחד ואחד מהם חשיבות שווה. • חינם – התוכן מסופק לגולשי האתר חינם אין כסף. תוכן חינם עשוי להוות בסיס למכירת תוכן אחר כשירותי ערך מוסף, מושך גולשים לאתר ושקוף בעבר מנועי החיפוש. אנו מלמדים את הגולש על התחום שלנו, גורמים לו להבין יותר. • שימושי - תוכן שאפשר להשתמש בו באופן מידי, למשל מאמרים המספקים עצות וטיפים לביצוע דבר מה. • אינפורמטיבי – תוכן המספק מידע משמעותי ובעל ערך. • בונה אמון – תוכן אמין נהיר שיבנה יחסי אמון הדדים בין העסק ללקוחות. הלקוח צריך ליצור אמון בתוכן להיווכח ברצינות הדברים. תוכן איכותי לאתר עשוי לתרום רבות לאופטימיזציה של האתר ולקידומו. תוכן איכותי הוא נצחי, ואם יש בו הביטויים הנכונים בעבר מנועי החיפוש – אתם על דרך המלך בקידום האתר. תוכן איכותי מושך גולשים לאתר, מה שאומר לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קבועים שישובו לבקר באתר בשל תוכנו האיכותי. תוכן איכותי מנותב לקהלי יעד שונים, ויודע להגיע אליהם בבחירת מילות המפתח הנכונות והתוכן הרלוונטי לאותו קהל היעד. נוסף על כך, כל מאמר נוסף משפר את קידום האתר באינטרנט בשאיפה להיות מקום ראשון בגוגל. אין ספק, כלי חשוב בקידום אתרים הוא היותו של תוכן איכותי באתר, תוכן שמושך גולשים ונשאר לזמן ארוך במנעי החיפוש אם מנוהל כהלכה.
הרי תזכרו, גוגל סורק את האתר לפי: מילות מפתח, מלל וחשיפה. מלל זה התוכן האיכותי של האתר. התוכן שמאשר את המילות מפתח, המילות חיפוש שבחרנו.
|