רוצה להופיע בעמוד הראשון בגוגל ?
רוצה יותר לקוחות לעסק שלך?
עשה את הצעד הראשון עכשיו ! 
יותר חשיפה, יותר לקוחות לעסק !
התקשר עכשיו - 077-2700300

                 קידום אתרים           מאמרים בקידום אתרים             טיפים לקידום אתרים                    קידום אורגני                    קישור ממומן

קידום אתרים בגוגל

איזו אסוציאציה מעלה בראשכם המילה 'גוגל'? אצל רוב האנשים, גוגל קשורה למציאת מידע. למעשה, גוגל הפך היום לאחד מהכלים המרכזיים בעזרתו בוחרים מיליוני אנשים ברחבי העולם לחפש מידע ולמצוא אותו. זו הסיבה, שקידום אתרים בגוגל הפך לחשוב ולמרכזי כל כך בתחום קידום האתרים.

מנוע החיפוש של גוגל משתנה ומתפתח מדי יום כמעט, מתוך מטרה לייעל את פעולת מנוע החיפוש ולהציג בפני הגולשים את התוצאות המתאימות והטובות ביותר. אפשר לראות את גוגל כמעין שוטר המנסה לעשות סדר בבלגאן- מבין מיליוני האתרים הקיימים ברשת, אילו אתרים כדאי לנו להיחשף אליהם ולאילו פחות? היום, האלגוריתם של גוגל הוא זה הקובע לאיזה אתר נגיע ולאיזה לא.

מנוע החיפוש של גוגל פועל בצורה של spider, כלומר גוגל מקבל דיווח שוטף על אתרים חדשים וסורק אותם באופן אוטומאטי. תוכנת הסריקה נכנסת לאתר ובוחנת את התוכן שבו ואת הקישורים אליו וממנו. הספיידר של גוגל יכול לסרוק כ-25 דפים בשנייה, הווה אומר כ-2 מיליון דפים ביום.

קידום בגוגל נעשה כמובן במטרה לקדם את האתר במנוע החיפוש של גוגל, כאשר מקדמי אתרים מנסים לעקוב אחר כל ההתפתחויות והשינויים באלגוריתם החיפוש של גוגל. איך עושים את זה? ישנן כמה נקודות מרכזיות החשובות מאוד להצלחה של קידום אתרים בגוגל:

ראשית, כאשר בונים את אתר האינטרנט, חשוב להגדיר לכל דף כותרת שונה, וכן להתאים את תגיות ה-meta לפעילות האתר ולמילות מפתח רלוונטיות. כלומר, כל תגית צריכה להתייחס לדף מסוים, על מנת לעזור לגוגל לאתר את הדף בהקשר המתאים. בניית האתר, קביעת התגיות וכו' הינה פעולה שמומלץ להשאירה לאנשי מקצוע המתמחים בתחום בניית אתרים וקידום אתרים בגוגל. שגיאה בשלב בניית האתר עלולה לגרום לנזק רב בהמשך ולפגוע בניסיונות של קידום האתר בגוגל.

שנית, הזכרנו לעיל את נושא מילות המפתח - מילות מפתח הן מילים הנחשבות למרכזיות בפעולות החיפוש של הגולשים בנושא ספציפי. מקדמי אתרים מקצועיים נוהגים לבצע חקר מילות מפתח בעזרת כלים ותוכנות שונות, על מנת להגיע למילות המפתח היעילות ביותר בתחום בו עוסק האתר. לעיתים, רצוי לבחור דווקא במילות מפתח מרכזיות פחות, בעיקר כאשר ישנה תחרות גדולה מאוד סביב מילת מפתח מסוימת. למשל, המילה צעצועים היא מילה רחבה מאוד המקושרת למספר רב של אתרים. אתר העוסק בתחום יכול להעדיף מילות מפתח כגון משחקים לילדים, פאזל, פליימוביל וכיו"ב. חשוב מאוד להיזהר שלא לחזור על אותו מילה יותר מדי, מכיוון שבמקרה כזה גוגל עלול לדרג את האתר נמוך בתוצאות החיפוש, תוך הגדרת האתר כאתר באיכות נמוכה.

שלישית, חשוב מאוד לשלב כמה שיותר תוכן רלוונטי באתר, המשלב מילות מפתח בהיקף סביר, במטרה להגדיל את החשיפה של האתר לזחלנים של גוגל. בנוסף, חשוב מאוד לנסות ולערוך עדכונים ושינויים באתר באופן קבוע, על מנת לרענן את התוכן ולגרום ל-spider של גוגל להתייחס אליו כדף חדש.